Swiss! (live)

Som ni kanske förstår av den klena uppdaterinegen är jag inte hemma längre... tyvärr har vi inte haft tillgång till internet på hotellet och vi har lite problem med laddare och så, min adapter fungera inte alls, trots att jag har följt Neas råd och karvat bort halva stickproppen =)

Just nu sitter vi inne på det första mötet för workers group så det kommer nog dröja lite innan jag kan börja lägga in bilder, men jag ska göra mitt bästa! Har skrivit ihop lite retroaktiv från bla resdagen och förhoppningsvis kommer det upp lite bilder från mitt livs första flygtur :D

Kommentarer
Postat av: Linnis

daaaamn! Såna där grottmänniskofasoner kanske bara funkar på ön.......

2009-06-02 @ 23:57:08
URL: http://lunascoop.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0