Sommartempo :)

Hjärnan går verkligen på högvarv om dagarna och jag funderar på allt från balkongutredning, ogräsrensning, alternativa framtider och världsfred... kroppen däremot skriker efter vågrät läge i tid och otid, är det inte solning så är det återhämtning i skuggan som behövs och jag blir helt slut av att göra precis ingenting.

Det dåliga samvetet växer sig allt större men när man har semseter är det tillåtet att ta det lite piano (bara för att jag avskyr det uttrycket)!
Det får dock bli ett slut på allt detta segandet snart för jag har ett prov att plugga till samt en rapport och ett arbete att skriva men det känns ju helt enkelt inte lika roligt...


Kommentarer
Postat av: chaos

Jag har inte semester än men tar också det i lugnare tempo! I helgen kändes det verkligen som det var minisemester. Jag kände mig inte stressad och jag erkänner, inget tv tittande....det skapade hur mycket tid som helst! Ingen stickning dock! kramis

2009-06-29 @ 09:40:17
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: Amanda

Underbar bild! ^^

2009-06-30 @ 15:41:17
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0