Sjukdomslaget so far...

Nar vi anlande till konferensen fick vi tilldelat oss en flaska handsprit och instruktioner om hur man ska gora for att undvika smittspridning nar man hostar eller nyser... pa den dagliga bullentinen finns ytterligare info om svininfluensan och igar slog den till med full kraft i halva min nasa.

Kollot ar indelat i tva lager, de som havdar att det bara ar lite vanlig forkylning (det ar dom som ar friska) och sa vi drabbade som ar helt overtygade om att vi nar som helst kommer bli bortforda for att testas och fa ligga i karnatan nar alla andra aker hem :S

Hade jag vetat detta skulle jag tagit med mig nagra uppsattningar av uniformen fran jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0