Seg dag!

Idag har verkligen tröttheten kommit över mig... har inte sovit så bra nån enda natt här nere egentligen och i regel blir jag väckt av sopbilen som åker förbi nere på gatan först en gång kl 5.30 och sen kl 6 igen, fattar inte hur det är möjligt att ha så mycket sopor som måste hämtas hela tiden och inte heller att dom måste hämtas med så hög ljudnivå :S

I går hade vi iaf en middag där vi bjöd in dom nordiska delegaterna och det va en mycket trevlig kväll där vi sjöng vackra sånger på danska (vilket konstigt nog var det som lät 'bäst') men det kanske blev lite för sent för att det skulle kännas helt bra när jag klev upp i morse, haha!!!
Sitter för tillfället och hoppas på att någon av mina favoriter ska komma tillbaka till hotellet och då gärna min roomie som har lovat att följa med mig till vaskerian (det har av nån anledning inte blivit av ännu) och jag hoppas verkligen att hon kommer att göra det för annars får jag verkligen bekymmer imorgon.. har väl i stort sett bara bikinin kvar som är ren och orörd men jag tänkte undvika att behöva skrämma mina medmänniskor med att komma ner till frukosten i den imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0