På tur till Örebro

Tog den lånade bilen och cruisade ner till Mellanstaden för att hämta mamma vid lunchtid och med tanke på hur dålig jag är på att köra bil så gick det hela galant! Ända tills jag närmade mig ICA parkeringen där en ungjävel (jag ber (motvilligt) om ursäkt för mitt ordval) hoppade ut mitt framför bilen!

Ungen blev riktigt rädd, jag blev livrädd, men räddast av oss alla blev pappan som i panik slet tag i dotterns arm och drog in henne till kanten... Fy sjutton säger jag bara, nått sånt vil jag aldrig mer vara med om! Tur i oturen att bilen stannar fort när man tvåfotsbromsar en automat =)

Hämtade iaf mamma vid hennes jobb och vi for vidare till Örebro där vi åt kinamat och köpte onödiga prylar, däribland lite shampo och annat kladd till mitt, enligt kvinnan som hjälpte mig, platta och gula hår :S
Passade även på att köpa en bok att sätta in bilder från Genèveresan i! Har sparat lite biljetter och så som jag tänkte sätta in tillsammans med några väl valda foton som Fader Vår ska få hjälpa mig att skriva ut =)
Jag älskar att spara på minnen och hur smidigt det än är med digitala bilder så går ingenting upp emot att ha dom i pappersformat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0