Oj!

Kom just på att jag helt glömt bort bloggen idag :O
Kankse för att jag haft fullt upp och inte hunnit med sånt som jag brukar göra när jag är hemma... I Fredags kom jag hem till en, om inte glänsande, så iaf städad Borg men på bara ett par dagar har jag lyckats förvandla den till ett slagfält :S

Gick upp ganska tidigt i morse för att åka en sväng till Mellanstaden med ett gäng tokar som skulle vidare till Göteborg och AC/DC och när jag kom hem därifrån tittade jag förbi hos mamma som meddelade att jag var välkommen på lunch några timmar senare och att vi därefter skulle åka till La och hälsa på mormor och morfar...
Väl hemkommen därifrån visades badrummet upp för mor och Fader Vår (mamma höll med litegrann om det jag va missnöjd med) och dom tyckte att det har blivit jättebra! =) (bilder till er kommer...)
Därefter bänkade jag mig vid datorn och började mata in bilder från resan och jag är nu uppe i 2700 mer eller mindre bra foton som ska granskas, sorteras, i vissa fall redigeras och förhoppningsvis kommer en hel del av dom upp här snart och här sitter jag alltså nu med fyrkantiga ögon och nästan drunknar i alla härliga minnen =)

Imorgon blir det brunch på loftis och om jag kan hålla mig borta från mina foton ska jag påbörja mitt fördjupningsarbete i historia och kanske plugga lite inför provet... det återstår dock att se hur det går :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0