Ny dag

Idag sov jag alldeles för länge så nån tur till sommarstugan kommer jag inte hinna med eftersom Borgen måste saneras innan snickaren kommer hit för att gå igenom prislappen på badrumskalaset... När det väl är betalt får det bli köpstopp vad det gäller allt för resten av året om jag inte ska bli tvungen att konvertera till fattig student på riktigt :S

Till kvällen ska jag nog förövrigt passa på att fira in min semester... igår slog det mig nämligen att jag helt hade glömt bort det trots att det gått närapå en hel vecka, haha! Men så känns det faktiskt inte riktigt som samma sak i år heller när jag inte varit på jobbet den sista månaden innan ledigheten... kanske är det läge att gå dit och hälsa på igen så jag får friska upp minnet lite :)

Har du börjat din semester ännu?

Kommentarer
Postat av: chaos

Ingen semester i närheten än för min del! Men man kan ha roligt ändå! hehe! Köpstopp är inte så farligt, jag lovar! Idag blir jag dock tvungen att köpa en solhatt och underkläder...jag lyckades inte virka mig en solhatt, det blev bara en mössa därför måste jag införskaffa mig en sådan! Och underkläder måste man ha! Jag har snart inga kvar men jag har inte köpt några på över ett år så det var inte så konstigt kanske! Kramis

2009-06-26 @ 14:46:01
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

"chaos":

Jag beundrar verkligen din förmåga att stå fast vid det du bestämmer dig för! mina köpstopp brukar raseras av diverse olika undantag allt eftersom :)

2009-06-26 @ 17:13:39
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0