Näst sista kvällen

Hemresan börjar närma sig och ikväll är det fest här pà kollot, dom andra har gàtt upp till en pub i byn men jag tyar inte med det, mina luftrör har fullt upp att bearbeta sviterna efter svininfluensan sà att sätta sig där i all rök känns inte nàtt vidare trevligt...
Har dock inte bestämt mig för om jag ska lägga mig eller om jag ska stanna uppe tills dom kommer tillbaka, men just nu känns det som att det komemr bli en väldigt làng timme att sitta och vänta.

Det känns lite overkligt att det faktiskt är dags att àka hem redan och de hade inte varit helt fel om man tänkt sig för och bokat in en veckas semester när man ändà är här!

It's hard to say goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0