Mer kloka ord

Ni kommer kanske ihåg att jag inför deltagande i Genèveskolan kände mig aningens osäker på hurvida jag skulle fullfölja utbildningen eller inte, vid ett tillfälle mitt i tvivlet dök dom här orden upp och ungefär i samma veva inleddes ett kapitel i boken som jag just höll på att läsa med:

Du ska tacka dina gudar om de tvingar dig att gå, där du inga fotspår har att lita på.

Självklart hade jag aldrig satt det i samband om det inte varit för att jag gått och grubblat i vild förtvivlan på hur jag skulle göra... men faktum är att jag nog kommer låta dessa små meddelanden följa med mig ett tag framöver även nu eftersen att jag faktiskt genomfört kursen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så kloka ord..

Tack för att du kikad in till mig...



Det är en lång historia, en fruktansvärd sån..

Kan inte skriva så mycket om det då det är min dotters historia + att det är utredning..



Sussa sött

2009-07-01 @ 00:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0