Lyyyydvika

Har just kommit hem från ett besök i La tillsammans med Mor och Fader Vår, syftet med resan var att mina föräldrar skulle få se en gubbe som har spelat i ett band dom lyssnat på i deras ungdomsdagar (eller nått) och jag skulle få se E-Type!  =)

Det här med E-Type är en väldigt märklig historia och inte heller någon jag är speciellt stolt över men faktum kvarstår att extrasaltat bregott i morgonsolen är mer svårsmält än jag när det kommer till denne herre och ända sen jag kom hem för snart en vecka sen har jag väntat på den här dagen!
Självklart hade jag med kameran och fotade så mycket jag bara orkade och det ska bli mig ett sant nöje att titta igenom bilderna imorgon (nu är jag på tok för trött!).

Vad har du gjort ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0