Ludvikafesten

Under den här veckan har Ludvikafesten gått av stapeln och i torsdags var jag dit för att kolla på E-Type, ikväll kommer jag åka dit för att göra annat än kolla på band =)
Det enda dåliga med Ludvikafesten är att det tar fram det sämsta hos dom annars så trevliga invånarna i staden... jag har varit där flera år i rad och varje år är det nån (kärring) som ska börja tjafsa om helt oviktiga saker som typ att dom paxat (bara det!!!) plats i öltältet och att ingen får ta den även onm dom går iväg gör annat... kanske är det annorlunda i år och förhoppningsvis har solen fått dom på bättre humör, men det återstår att de hur det går med det, haha!


Innan jag drar iväg ska jag dock ta mig ut till sommarstugan en stund så nu är det hög tid att sätta lite fart här hemma, strandväskan ska packas och mellanmål ska förberedas... Jag älskar sommaren!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ah, den käre E-Type. Hur många ggr är det nu???

2009-06-28 @ 09:35:33
Postat av: allicen

"Hanna":

För få för att han ska förstå att jag är kvinnan i hans liv ;)

2009-06-28 @ 12:19:51
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0