Läget pà landet...

Det har varit riktigt varmt i Geneve idag och den vackra röda nyansen jag fick pà axlarna igàr har bättrats pà lite ytterligare under en promenad i en av Geneves parker, bussen avgick kl 17 och det fanns gott om tid att njuta lite av staden även idag! En mycket fin present införskaffades och därefter gav vi oss iväg till Rolle som är en fantastiskt vacker liten by vid Genevesjöns strand sà jag bara màste ge mig ut och fota lite nàgon dag... Tyvärr börjar hemresan närma sig med stormsteg och det börjar bli ont om tid att göra allt det där som man ska göra senare =)

Imorgon är det en del som ska ta bussen tillbaka till Geneve för att gà pà ett sista sammanfattade möte pà konferensen och nàgra kommer bli kvar här.
Jag màste försöka skriva lite pà mitt arbete och vid lunch tar vi kanske bàten över sjön till en gammal fransk by som enligt uppgift ska vara väldigt mysig! Hoppas verkligen att det blir av och att det blir vackert väder...

Hur har ni det där hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0