'Jobb' :)

Jag har städat skrivbordet inne på kontoret idag (för att få plats med dator och skolböcker igen) och det går under kategorin 'jobba' så det ger lite duktighetskänsla, men mitt i min sorteringsorgie blir jag uppring av kontaktpersonen på Miroi där jag läser min historia och han undrar om jag tänkt göra klart min kurs...

Vad säger man...? Jag sliter ska du veta?! Det kändes inte som rätt läge att komma med bortförklaringar utan jag fick helt enkelt lova honom att göra provet och lämna in min sista uppgift denna vecka, så nu är det bara att sätta fart helt enkelt.
Har även, som en följd av den återinförda strukturen bland mina papper, fått se att min terminsstart krockar med en utbildning som jag är anmäld till :( men med lite tur är den förlagd här i närheten så att jag kan åka dit när uppropet är klart! kommer jag att fixa den här hösten?

Nu anser jag dock att jag förtjänar en paus (vilken troligen kommer vara under resten av dagen) och pausunderhållningen kommer först och främst bestå av att göra en grundlig avfettning av håret vilket just nu är väldigt volymigt åt alla tänkbara håll, utom just rakt ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0