Jeg har vart på tur!

Idag skulle vi egentligen jobba med våra projekt hela dagen men det blev bara några timmar på förmiddagen eftersom vi tog en båt över sjön vid lunchtid för att besöka en jättemysig liten Fransk by!
Där spisade vi lunch och gick omkring några timmar i solen innan vi tog båten tillbaka igen... Tyvärr är det ganska disigt bort mot bergen så det har inte gått så bra att fota omgivningarna här men det är helt galet vackert att se ut över vattnet med dom snöklädda berstopparna i bakgrunden!

Kanske kan det hända att det kommer upp några bilder dom kommande dagarna men det återstår att se om jag ids lägga tid på och prioritera det under dom här få dagarna som är kvar...
För övrigt är jag i det närmaste fri från svininfluensan nu, sånär som på lite andningsvårigheter och hosta, men däremot är min danska roomie hård drabbad och har legat till sängs hela dagen :( Hon kommer dock att följa med på fellesmiddagen ikväll så jag hoppas vi får en riktigt trevlig afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0