Inget internet?

Jag får inte igång internet på min lilla dator... det är mycket märkligt och jag saknar staben av support jag har vant mig vid att ha omkring mig (i stort sett dygnet runt) ;)

Idag har jag i alla fall lyckats städa köket och matsalen, därefter bestämde jag mig för att gå ut i solen och läsa kata-boken men väl på plats bestämde jag mig för att bara vara i solen utan att läsa, slumrade till en stund och vaknade av ett gäng skator som härjade i syrenhäcken (= mycket irriterande!) så jag packade ihop mina saker och promenerade hem till mor och far för att hämta en bil, där bjöds det på körsbärste och jag stannade kvar så vi kunde se allsången tillsammans...

För tillfället sitter jag och väntar på, ett förhoppningsvis glädjande, sms från min ängel som jag kommit på att jag skulle kunna hälsa på imorgon när jag ändå ska ta bil till Mellanstaden för att hänta mamma på jobbet! Vill så gärna träffa henne en gång till innan ärtan kommer för sen kommer det nog inte bli lätt att tajma in med jobb, plugg och mat o sovtider :(

Hur har din dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0