Hemma i Svedala

Så har det gått tre veckor...
Innan jag åkte trodde jag att det skulle vara hur lång tid som helst och att jag skulle få psykbryt i alla fall ett par gånger under tiden! men nu kan jag bara konstatera att tiden nog aldrig tidigare har gått så fort och jag skulle gärna levt Robinson ett tag till... Jag har inte ens varit utomhus sen jag anlände till Sverige men jag saknar redan värmen i Rolle, det måste ha varit trospisk värme där nere den här sista natten för när vi klev på bussen kl 4 imorse kunde man gå klädd i bara ett linne utan att ens en jag tyckte att det var kallt!

Min söta rumskompis gick upp och vinkade av oss när vi åkte trots att hon höll ut länge på avslutningsfesten igår och att hon egentligen hade sovmorgon idag! Är sjukt glad över att vi fick dela rum även den sista veckan och kanske måste jag boka in en resa till Danmark inom kort för att underhålla min nya språkförståelse =)

Det känns lite märkligt att det faktiskt är midsommarafton idag men när jag kommer hem ska jag iaf svida om (läs duscha i den nya duschen!!!! Hoppas jag...) och åka hem till mor och far på middag! Ska verkligen bli mysigt att få träffas igen och jag hoppas på god mat och god dryck,  har blivit lite bortskämd under dom här veckorna då vi haft anledning att dricka en hel del champagne så det är väl synd att sluta med så trevliga vanor! Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0