Grillning

Idag har det varit en riktig slödag! kollade på tv i flera timmar och efter det hann jag knappt med nått annat än att göra mig iordning till kvällens grillbjudning!
Än har jag inte lagat någon mat sen jag kom hem och jag tänkte att jag skulle kunna smita undan från det ett tag till (imorgon hoppas jag på mat hos mormor!)... =) 

För övrigt hade jag planerat att hälsa på min ängel och ärtan imorgon men 'dom' skulle inte vara hemma på förmiddagen när jag kommer att besöka Mellanstaden så det får bli en annan gång (förhoppningsvis innan ärtan anländer), så jag kanske får lite tid att pyssla med mina bilder istället! Först och främst dom jag tagit själv, men jag har även alla andras bilder från CD'n att gå igenom... tittade igenom dom lite snabbt och såg att det är mycket crap men några av bilderna var riktigt bra så som vill jag verkligen ha kvar och kanske dyker det upp några av dom här också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0