God morgon!

Idag skolkar jag lite har pa formiddagen, egentligen skulle jag vilja ga upp och vara med pa full worker's group som sammantrader mellan 9 och 10 men eftersom vi har samling vid hotellet kl 11 for att aka ivag pa en liten tur till en vingard sa kanns det sa onodigt att forst kla sig for mote (som alltid borjar en halvtimme for sent och sen drar over pa tiden) och sen sen stressa tillbaka till hotellet, byta om igen och aka ivag.

I korthet kan man nog saga att det ar latmasken som bitit sig fast i mig, men det ar nog anda ett av dom battre tillfallena att ha pahalsning av den ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå du verkar ha det så bra! =) Nu längtar jag (och säkert fler) efter fina bilder från "Klock å choklad-landet"



KRAM

2009-06-06 @ 09:47:37
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

"Anna":

Jag ska forsoka skarpa mig med bilderna, men enda stallet vi kan komma at internet pa vara egna datorer (vill inte lagga in bilder pa dessa) ar pa ILO och FN o dar blir det bara korta pauser, men jag ska gora sa gott jag kan!

2009-06-06 @ 16:57:54
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0