God morgon! :S

Gårdagens besök på Ludvikafesten var i det närmaste perfekt! Inget bråk med några tanter, men det kan iofs bero på att kvällen till största delen spenderades inne på SOLO :)
Tyvärr åkte födelsedagsbarnet hem tidigt... alldeles för tidigt enlig mig och kvar blev jag med ett gäng Svenska kamelskötare som inte ägde en endaste kamel.

Råkade för övrigt ut för ett scary moment när en ung herre stegade fram och visade sig ha full koll på vem jag var, både vad jag hette (för och efternamn) samt var jag bodde! Gjorde några tappra försök att ta reda på vem han var men det var ingen som visste vad han hette så när jag gått runt och varit nyfiken tillräckligt länge blev jag tvungen att fråga honom själv och det visade sig vara killen som brukar köra mellan hemmet och lasarettet! Tänk vad lite man lägger märke till när man har för ovana att somna innan föraren fått i ettan :S

Nu är det dock hög tid att scanna av mina vattenhål på nätet för att sen packa strandväskan och fara ut till sommarstugan.. idag blir det väl solning av skuldrorna kan jag tänka.. haha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0