God morgon!

Idag tror jag att jag slagit rekord i tidigt uppstigande :) Sen jag kom hem har det blivit sovning ända till 11 och 12 om dagarna vilket självklart inte går för sig!
Om en stund ska jag installera mig inne på kontoret och börja skriva på mitt arbete, vilket jag tror kommer bli svårare än vad jag tänkt mig men just nu känns det som att det får gå bäst det vill, jag kommer inte fixa att ha det kvar till i höst ändå...

I övrigt är dagen helt oplanerad, men kanske blir det ett besök vid stugan på eftermiddagen, om inte annat är det skönt med lite miljöombyte om dagarna för hur mycket jag än älskar att gå och skrota i Borgen så kan man ju bli knäpp för mindre...

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0