God morgon!

Vaknar med solen som strålar in genom mina fönster och kanske betyder det att värmen har följt efter mig hem?

Om en liten stund ska jag göra mig iordnig för en fikadate på Loftis med min fd arbetsvän S... det är lite konstigt att vi inte är arbetsvänner längre men dels har hon slutat sin ansällning och jobbar enbart på timme och dels vet jag inte om man verkligen kan säga att jag själv jobbar kvar där, mer än att jag har en anställning....

Måste verkligen ta tag i lite saker idag innan jag blir totalt förslöad här hemma... har en del mail som ska skickas och så måste jag verkligen sätta igång med mitt arbete om Kata!
Har dock inte helt kunnat bestämma mig för vad jag ska ha för frågeställning(ar)... Förslag mottages med största tacksamhet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0