God morgon!

Nu ar snart den lediga helgen over, igar blev det ett besok i en liten by precis vid gransen till Frankrike dar det gick att ta en linbana upp pa ett av bergen som omringar Geneve och pa kvallen blev det Italiensk fellesmiddag foljt av ett besok pa ett ekande tomt gaystalle... lite been there, done that over det hela om jag ska vara arlig =)

For ovrigt blev det ganska tidigt kvall och jag ar riktigt pigg idag tycker jag, om jag inte kanner efter for mycket da vill saga... om en liten stund maste jag ta mig upp till rummet och se om danskan har vaknat sa jag kan borja packa mina saker infor eftermiddagens flytt till Rolle.

Har hort rykten om att rumcirkusen kommer ta fart igen nar vi komemr dit och att jag inte kommer att fa dela rum med Danskan langre utan att jag ska bo med Norskan igen... vad som hander med Danska har jag dock ingen aning om men a andra sidan skall det tydligen finnas trebaddsrum (och dusch/toalett i korridoren!!!) sa det ar val inte speciellt meningsfullt att spekulera i hur det kommer att bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0