Fortfarande inget internet :(

Provade min lilla dator idag igen och det verkar som att bredbandet har tagit lång semester... det betyder att jag måste ringa till telia och fråga vad som står på, vilket kanske är det mest förödmjukande en människa kan göra :(

Dom kommer säga ord som jag aldrig har hört i hela mit liv, ge mig instruktioner som jag är för mjäkig för att våga erkänna att jag inte förstår och det hela kommer sluta med att jag sitter och gråter för att jag inte vet jag håller på med. Jag hatar teknik när det inte fungerar!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men det låter ju exakt som om det är jag som skulle ringa... är också livrädd för de där jobbiga termerna...



Lycka till iaf =)



2009-06-30 @ 08:56:39
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: chaos

Det kommer att gå bra skall du se, efter några svordomar brukar det gå! Hehe! Kramis i värmen

2009-06-30 @ 10:18:36
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0