Första dagarna (1-2 Juni)

Jag känner mig så otroligt vilsen här nere och jag hittar knappt till badrummet inne på hotellet :S Det är så mycket nytt som man ska vänja sig vid...

Just nu känns det som att jag inte har en aning om vad jag skulle kunna tänkas berätta, mer än att det är så otroligt vackert här! Ett par turer med kameran är bara ett måste innan jag lämnar denna underbara stad!

  

Lägger in ett par bilder från hotellet till att börja med (från mitt första rum, hur dokusåpan kring rumsfördenignen slutar törs jag inte ens sia om) så hoppas jag kunna återkomma med lite mer information senare!



Hotellet är faktiskt över alla förväntningar, vi hade fått veta att det skulle vara ungefär som ett 3 stjärnigt i Sverige och jag har bott på en hel del sunkiga hotell i den kategorin så jag hade förberett mig för ett Robinson äventyr á la träsket, helt i onödan visade sig alltså och tur är väl det!


Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Det ser ju härligt ut! Hur är maten? Det är det som brukar var viktigt: sömn och mat, sedan brukar man må bra.

2009-06-03 @ 20:31:56
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/
Postat av: allicen

"Samtal från min trädgård":

Det är riktigt bra mat (med undantag för hotellfrukosten)! finns massor med olika restauranter, men har inte hittat nått speciellt Schweiziskt ännu... det får bli ett uppdarag att genomföra innan hemresan!

2009-06-03 @ 21:28:56
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0