Tiden går fort när man har roligt...

Det är helt otroligt vad tiden går fort ibland!
Träffade Nea på stadens konditori på förmiddagen för en kombinerad frukost/fika, därefter blev det några snabba besök i ett par av stadens butiker och jag investerade i två små krukor till badrummet då det visade sig att jag hade blommor men ingenting att sätta dom i...

Efter shoppingrundan for vi vidare till Borgen där vi ägnade oss åt plantering och att städa det som jag normalt benämner som 'städskåpet' men som efter denna granskning mer korrekt kan kallas för 'påsskåpet' och jag är helt övertygad om att min syster njöt i fulla drag av att få vara här och besöka mig :)

Nåväl... hon blev nog i alla fall glad när det bjöds på mat och hon fick inspektera nya badrummet! där blev hon för övrigt mycket fascinerad över den gröna färgen som upptstod i toaletten då vattnet som från början (pga av nån renings eller luktgrej) är blåfärgat blandas med gul vätska...  Tänk vad lite som behövs för att roa dom små liven...

Vad som kommer ske under resten av dagen är fortfarande oklart men jag gissar att det inte blir allt för mycket... det har regnat precis hela dagen så några uteaktiviteter är inte att tänka på, men istället kanske man kan ta tillfället i akt att styra upp situationen inne där det i det näsmaste börjar se ut som ett slagfält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0