Tävlingar

När man kikar runt på diverse bloggar så kan man inte undgå att det är ganska mycket tävlingar här och där...
Idag då jag plockade här i mitt överbelamrade hem slog det mig att jag ju faktiskt skulle kunna lotta ut en del ljus (jag kommer inte under hela min livstid att hinna bränna upp alla) samt en del ljushållare som inte passar mig eller något rum i mitt hem...

Det finns ju dock en hel del olika typer av tävlingar så vad tycker ni? Vill ni ha tävlingar?  och hur vill ni i så fall att dom ska gå till?


Kommentarer
Postat av: Linnis

man får Look-a-like rösta på mig och Daniel sen drar du en vinnare bland dem som röstat :P Bara du inte lottar ut mina badrumsmattor :(

2009-07-07 @ 22:55:54
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: allicen

"Linnis":

HA! Den här kommentaren va ju så dum att den nog borde publiceras som inlägg!! jag har fortfarande inte sett några look-a-like på mitt bidrag :(

Om du skyndar dig att hämta mattorna så hinner jag ju inte lägga upp dom här...

2009-07-07 @ 23:08:50
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0