Lykta

Det fina vädret verkar vara tillbaka och jag har fått sån lust att fixa både på balkongen och på altanen... det här lyktan har jag haft stående i ett par år men det har aldrig blivit av att den kommit upp tidigare. Nu hänger den dock ute på balkongen och jag tycker själv att den passar mycket bättre än vad jag faktiskt trodde från början!
Lyktan kommer från PartyLite och jag bara älskar den! En bra sak med den, förutom att den är vacker att se på, är att det finns med en glaskopp för votiv- eller teljus, vilket jag tycker är toppen eftersom jag sällan hinner elda ett pelarljus tillräckligt länge för att det ska hålla sig snyggt utomhus.


Kommentarer
Postat av: Cessa

Me Love

2009-07-15 @ 21:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0