God morgon!

Idag väcktes jag av Bror som skulle lämna en nyckel här innan han i en väldig fart drog vidare mot Arvika, ni håller väl koll på honom åt mig 'därborta'?
Det ser ut att bli varmt även idag och om en stund ska jag göra iordning en fruktfrukost och ta med mina Kataböcker ut i solen, under tiden som jag väntar på ett sms ang. en aktivitet som är planerad till ikväll :)

Hade nämligen missat några samtal häromdagen där några gamla klasskompisar från högstadiet (!) hörde av sig och bjöd in till grillkväll, men som tur var hade dom tänkt träffas igen och jag hoppas att det blir av ikväll... då ska jag inte missa det för jag har knappt pratat med någon av dom på... 11 år nu!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen. gick du och Ida i samma klass/årskurs??? Fikade med henne igår, min "gamla" ex svägerska =) Ha det så skoj ikväll!



Kram

2009-07-01 @ 11:13:42
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

"Anna":

Japp det stämmer! Faktum är att hon och jag gått i samma klass ända från 1an till 9an!

2009-07-01 @ 12:03:07
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0