God morgon!

Om en liten stund bär det av till frissan för min del! ska bli så skönt att få ordning på burret igen... mitt hår brukar kanske inte vara något filmstjärnesvall, men nu är det värre än på mycket länge :) blonda slingor och Robinson liv i Genève funkar visst inte som någon mirakelkur för håret direkt :S

Jag är dock lite nervös... jag har inte ens varit vaken i en timme men det är redan en hel del saker som gått fel... inte nog med att jag tappar allt som jag försöker hålla i utan till min stora sorg verkar min lilla tjocktv ha gått sönder :( den som var så fin och bra! och som lite extra krydda i tillvaron har jag börjat blöda näsblod, vilket jag inte gjort på flera år! Är inte ens säker på om jag gjort det sen jag flyttade in i Borgen (vilket i många fall funkerar som tideräkning för min del) och det betyder att det med största sannolikhet är minst fem år sen! varför ska dett drabba mig nu??

Nåväl... nu kan det väl bara bli bättre! eller? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0