God morgon!

Mina sömnproblem mellan 4 och 9 fortsätter... sover bara korta stunder under den perioden men att gå upp kl 5 är väl ändå för mycket begärt när man har semester?
Vet inte hur jag ska komma till rätta med det här för även om jag höll ut till 8 idag så vet jag att jag inte fått sova nåck när jag bara ligger och snurrar runt, runt och för att orka vara pigg hela dagen hade jag behövt sova dessa timmar non stop.
Skulle verkligen behöva pina mig själv idag för att sen kunna lägga mig vid 9 och kanske komma till rätta med det här :(

För övrigt är detta ännu en dag helt utan planer och det enda jag vet är att jag kommer välja att spendera den innomhus! Kanske ska jag försöka göra undan lite pappersjobb som jag måste fixa innan skolan drar igång till hösten =) Ska sanningen fram börjar nervoristeten växa i maggropen och frågorna hopar sig... hur går det med jobbet? kommer jag att palla med studielivet? är kursen på rätt nivå för mig? osv osv.

Jag väljer dock att se min oro som något positivt, dom enda gångerna jag inte kännt så här inför saker är dom gånger jag faktiskt inte brytt mig och det gör jag verkligen den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0