God morgon!

Jag är lite smått chockad över att jag är vaken vid denna tidiga timme! Tror i och för sig inte att det kommer vara särskilt länge för jag är så trött att jag skakar innombords och fryser om hårbotten, klassiska tecken mao :)
Gjorde ett försök att läsa lite för att se om det skulle få mig att somna om dock utan större resultat så istället kändes det lika bra att gå upp en stund och här sitter jag alltså nu och delar en skinkmacka med Tea... hon äter skinkan och jag mackan, haha!

Det kommer bli grått och tråkigt väder även idag så jag tror att jag ska fortsätta rensa här hemma i Borgen... det är så skönt att badrummet är klart och att det kan inredas med lite sånt som jag har haft på väntelistan och samtidigt kan jag göra mig av med endel gammalt som bara fanns där på undantag!

Ska för övrigt försöka fixa iordning 'efter-bilderna' så jag kan lägga upp dom nån gång... har ju haft dom i datorn ganska länge men inte kommit mig för att publicera dem =) Men först en titt på vad som hänt i (blogg)världen inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0