God morgon!

Ännu en härlig morgon! Solen skiner och idag ska jag plantera dom sista blommorna jag köpt för att ha ute :) Igår blev förövrigt delar av Borgården rensad på ogräs och det ser verkligen betydligt mycket trevligare ut nu, så det kan nog hända att jag gör en kraftansträngning för att rensa den sista biten också.
Är det någon trädgårdssyssla som verkligen är otacksam så är det just att rensa ogräs och jag önskar att det fanns nått sätt att bli av med det en gång för alla men tills den dagen kommer får man snällt stå ut...

Till kvällen väntar en grillbjudning och kanske går det att hinna med ett besök vid stugan däremellan... det var tänkt att bli av igår också men lagom när kylväskan var fördigpackad hopade sig dom svarta molnen över staden och åskan mullrade igång... hoppas att vi slipper det idag!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0