God morgon!

Att säga att man blir besviken när man vaknar upp till ännu en grå dag är väl att överdriva en aning, jag har börjat vänja mig med att det är så vid det här laget men inte förräns idag har jag förstått att sommaren faktiskt är över, för om man ska se sanningen i vitögat så är det väl just så?
Vattnet är iskallt, kvällarna mörka och skogen är redan full av svampar och bär... mysigt? javisst, men alldeles på tok för tidigt!

Det känns lite som att jag har tappat orken till det mesta och även fast jag tänker att jag ska göra en massa saker så kommer jag mig helt enkelt inte för, jag borde packa klart inför festivalen, jag borde skriva min rapport, jag borde börja plugga inför historia provet, jag borde förbereda mig inför höstens studier, men inget av detta blir av för jag förmår helt enkelt inte att komma igång.
Idag ska jag dock göra ett seriöst försök att börja med något litet, förslagsvis att packa då det kan bli ganska kännbart att strunta i det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0