God morgon!

Att ta sig ut sängen i morse var sannerligen inte det lättaste efter gårdagens konsert här i Borgen där jag själv hade en av huvudrollerna som basist =) Att spela GH i band gör ju faktiskt det hela riktigt roligt så det måste absolut bli fler gånger!
Mellan spelningarna under kvällen passade även den snickrande kocken på att göra en snabb bedömning av hurvida mina drömmar om en ny innetrapp skulle kunna bli möjliga och enligt det första utlåtandet verkar det vara fullt genomförbart, det dåliga är bara att det inte är trappen som står näst på tur men nu kan jag i alla fall släppa dom funderingarna och koncentrera mig på att tänka ut hur man ska göra i hallen som ju kommer att bli nästa projekt nån gång i framtiden...

Dagen idag är i det närmaste helt oplanerad men jag känner att jag nog måste försöka ta mig för med någonting om jag inte ska bli liggande i soffan och sova bort hela dagen... lite pyssel här hemma skulle vara alldeles lagom tror jag :) Vad ska du göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0