God morgon!

Om bara en liten stund är det dags för mig att bege mig till tåget för ett besök i MellanStaden, tyvärr har regnet återvänt idag och det känns inte som någon upplyftande start på dagen men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen!

Förhoppningsvis kommer jag vara något piggare idag när jag kommer hem eftersom dagen inte blir fullt så lång som övriga dagar den här veckan och jag skulle behöva komma igång med att planera lite inför en kommande bjudning, modell mindre samt att det börjar bli på tiden att se över så jag har alla överlevnadsprylar som kan tänkas komma till användnig på PiP!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Linnis

jag ska självklart vara ute och kasta frisbee!

2009-07-23 @ 14:46:26
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: allicen

"Linnis":

Jag tror mig veta att det finns dom som helst ser att du låter bli :S

2009-07-23 @ 19:08:15
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0