God morgon!

För att fortsätta det vinnande konceptet med att informera om hur mitt uppvaknande gått till kan jag meddela att jag idag blev väckt okristligt tidigt av nån dåre till granne med motorsåg.
När jag legat och ilskat mig på oljudet från sågandet i en halvtimme gav jag upp och masade mig ur sängen, jag hoppades i mitt stilla sinne att det skulle få stopp på terrorn så att jag kunde gå och 'vila lite förmiddag' men tyvärr är det ännu inte slut på eländet utan hxn (obs mitt genustänk här!) håller fortfarande på som en besatt och det är verkligen helt galet!

Hur som helst känner jag mig lite halvseg efter gårdagens fellesträff, vilken för övrigt var mycket trevlig och jag kan varmt rekomendera er andra att samkväma lite med era gamla skolkamrater!
Eftersom vädret och myggen var på vår sida (myggen mest på min tror jag) satt vi ute och hade fellesgrillning av flera ton mat som vi duktigt hade släpat med oss för att sen serveras kaffi och kääeee inne i det lite myggfriare köket där vi såklart passade på att gå igenom skolkatalogerna från högstadiet =)

Men hur trevlig kvällen må ha varit så var nog det bästa när en stilig ung herre stegade fram till mig, tog i hand och presenterade sig varpå jag hälsade tillbaka och (här skulle jag vilja använda ordet pillemariskt) upplyste om mitt namn vilket resulterade i ett gapskratt från övriga åskådare och ett "nej men va fan är det du!" följt av en bamsekram... Tänk vad lite tid kan förändra mycket =)

Kommentarer
Postat av: Linnis

1. Varför gick du så sakta mot Nordsjöbutiken?

Svar: Värmen handikappade mina lemmar.

2. Varför måste du vara på dagis när du jobbat både vardagar och helg?

Svar: Allt jobb efter klockan fem och på helger räknas som bonus. (men ja, jag skolkade tis och ons)

3. vill du ha den rosa toppen?

Svar: Den som sticks? Skeptisk....

4. när ska du komma hit och hjälpa mig framåt med mitt liv? (present finns!)

Svar: När helst detta problem förs upp till ytan. handlar det om mer praktiska ändamål rekommenderar jag att du vänder dig till Stjärtkrampspaddlaren.

2009-07-02 @ 23:16:54
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: allicen

"Linnis":

1. Då har du kanske själv svaret på din 'fråga doktorn' undran ute på bryggan.

2. CRAP! och ja... CRAPSNACK!

3. Fel, den cerisa som jag provade under packningsdramat

4. Problem och problem... det är valfritt.

2009-07-02 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0