Caroline af Ugglas

Idag har jag, som de flesta av er redan vet, jobbat på Pip i Karlskoga och under eftermiddagen passade jag på att ta rast tillsammans med en av mina kollegor som ville gå och se Caroline af Ugglas.
Jag är väl i ärlighetens namn inte något stort fan, men väl på konserten så tyckte jag nog att många av hennes låtar ändå var väldigt stämningsfulla och texterna är helt klar värda att tänkas igenom både en och två gånger. Inte blev det sämre av att hon hade med sig en liten men undebart duktig stråkorkester! Det är något som jag verkligen börjat uppskatta på senare tid och jag gissar att det är den söta Gutten Alexander som väckt något till liv hos mig... hans låt är jag inte så överförtjust i men när han börjar spela.... oh me, oh my!!!

Tyvätr hade jag inte lyckats få med mig någon av mina kameror så det enda jag har att bjuda på är en suddig mobilbild som är tagen i slutet av en låt som hon sjöng tillsammans med sin man och hade inte varit för att jag aldrig kan lära mig hur fördröjningen på mobilkameran fungerar hade jag haft en ännu finare billd där dom avslutade sången med en ömsint puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0