Andra arbetsdagen avklarad

Har just kommit hem efter ytterligare en arbetsdag och känner mig inte mycket piggare än jag gjorde igår efter jobbet... ögon hålls öppna med ren viljestyrka och jag gissar att det nog blir lika tidig kväll idag som igår då jag somnade ovaggad redan före 22.30.

Känner mig lite småkulen för tillfället efter att ha varit ute en hel del i regnrusket så jag funderar på om jag ska värma mig med en kopp te, väl medveten om risken att den avnjuts inbyltad i en mysig filt isoffan vilket med största sannolikhet får till följd att jag klappar ihop och somnar på tre röda, eller om det är smartare att försöka sätta igång med maten och få det överstökat... Tufft val må jag säga, men ibland måste man helt enkelt ta ställning!

Hur har din dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0