Vår i borgen!

Egentligen har jag inte alls några vårkänslor och faktum är att jag inte heller vill att dom ska ge sig till känna riktigt ännu, men jag har ändå tagit ner vintergardinen i köket idag och satt upp en lite vårigare.

Jag har velat lite hit och dit ang färgval och ville först ha cerise eller skarpt rosa eftersom jag hade lite piff i den färgskalan som jag ville ta fram, kom dock fram till att jag ska ha det i matsalen lite längre fram i vår eftersom jag redan har gardiner dit...
Jag fick alltså börja tänka om och det hela slutade med att det blev.... ljusrosa istället =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka jätte fina gardiner, härligt att få lite inspiration, blir ju några fönster som måste ha nya gardiner hos oss framöver :-)

2009-01-22 @ 21:56:41
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Indra

mysigt med vårkänslor......

2009-01-23 @ 10:54:34
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0