Utmanad

HAHA! Det här måste vara den knasigaste utmaningen jag har fått =)
Jag har blivit utmanad av Jennyn att visa upp mitt badrumsskåp... Jag har dock tre skåp som jag använder, så det får helt enkelt bli en bild från varje!

Jag har väntat på en utmaning som går ut på att fota det märkligaste man har i sitt badrumsskåp men eftersom den utmaningen lyser med sin frånvaro får ni även se min konstighet på en av dom här bilderna... annars hade jag nog hemskt gärna censurerat lite i den här utmaningen =)


Konstigheten ser ni i mitten på den vänstra bilden och är alltså en äggkopp... helt normalt va?
Det här uppdraget kan jag ju bara inte låta bli att lämna vidare :P och då först och främst till

Hanna W - Eftersom hon i "sju sanningar om sig själv" uppgav att hon brukade tjuvkika i badrumskåpen när hon är hemma hos folk! Right back at ya! ;)

Därutöver lämnar jag den också vidare till:
AnnaPanna och Sarahsglitter!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha... kul kul =) Men jag tror inte någon är särskilt intresserad av en hylla, några necessärer och en tandborstmugg... typ... Har allt i olika lådor, lite här och där, eftersom vi inte har något badrumsskåp för tillfället... =) Men jag kanske lägger upp en bild av hyllan i badrummet, senare... =)

2009-01-28 @ 12:47:20
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Den är tagen!!! Plåtar skåpet ikväll!

2009-01-28 @ 12:56:28
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi va kul att få en blick i ditt skåp :-D

2009-01-28 @ 22:29:35
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0