Vi drar till fjällen...?

Nu är stunden här... jag sitter i en sunkig stuga i Säfsen, men till min stora lycka är vi nu bara tre brudar vara av dom andra två fått ducshförbud tills på lördag :)

Normalt sett (läs; i mitt förra liv) brukar jag vara vara nervig när jag ska åka iväg och alltid vara klar i alldeles för god tid... idag ringde chefen före klockan 9 och sa att han var 20 minuter hemifrån mig och jag som hade tänkt mig att han skulle hämta vid halv 11 tiden... gissa om jag fick panik!
Tack och lov fiskar han ju efter att få titeln som 'guldklimp' så han lät mig hållas i lugn och ro :)

Jag har upptäckt nånting märkligt under dagen... märkligt och lite jobbigt faktiskt :) Jag hör swEeties röst hela tiden och tankarna svävar iväg med mig ända tills jag upptäcker att det aldrig är så... to bad ;)

Tog aldrig med mig sladden till kameran så det blir inga bilder förens på söndag... ska försöka få till nått trevligt för er att titta på då, men nu står det ett glas vin upphällt åt mig här brevid (bra brudar man bor med!!!) så jag har lite annat att göra just nu  ;)

Till Anna: Självklart ser jag till att vara på plats på lördag =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! =)

2009-01-29 @ 18:29:36
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kommer väl på lördag??? hoppas Jag vill ju svirelisvaja med dig ju!

2009-01-29 @ 21:50:59
Postat av: Anonym

Nu läste jag det kursiva. Mkt bra. JAg kommer också. :-)

2009-01-29 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0