uppdatering från spiltan

jaha... idag har vi haft den stora 'lär dig allt om EU dagen'... jag känner att jag har misslyckats ganska totalt på vissa punkter, men jag har iaf lärt mig att det inte är nån mening att 'dyka upp kvart över 12' utan att man måste vara där kvart i!
Vad det gällde har jag dock missat men det viktiga verkar inte vara att veta vad man pratar om när det handlar om EU, bara man är där i tid!!!

Hur som helst sitter jag nere i fortet och förgyller Ulles tillvaro med att gå runt i morgonrock :) jag tror att hon uppskattar mitt sällskap, men tyvärr kommer jag bli tvungen att göra henne besviken när jag kilar iväg en stund för att se vad chefen har för sig.

Det är helt otroligt att man ska behöva hålla ordning på honom hela tiden ;) Härta vore nåck!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0