Puh!

Nu orkar jag snart inte mer =)
Som tur är har jag ingen tid att passa imorgon, utan ska ägna dagen åt att sova ut och pyssla iordning här hemma, hela matsalen är full av julsaker som måste packas ner i lådorna asap och så måste jag plöja mig igenom kontoret som jag ju började städa i för typ en vecka sen men ännu inte hunnit klart med :S

Förhoppningsvis går det en repris av körslaget imorgon också som jag kan slötitta lite på eftersom det inte blev av ikväll pga att pappas 60års dag firades :)
Till min stora sorg glömde jag kameran hemma idag (så går det när man får bråttom på slutet) men jag tog lite bilder med den lilla som jag alltid har med i handväskan (jösses vad jag har blivit bortskämd sen jag fick min nikon!) tog även lite bilder med pappas paparazzi kamera, dock inte så många eftersom hans objektiv och blixt gör att den väger ungefär lika mycket som en normalstor ko! jag kommer ha träningvärk i armarna imånn ;) 
Så om Nea lyckas rädda bilderna från att blandas ihop med alla pappas Norgebilder så kanske jag kan få även dom och ev dyker det upp nånting här sen...

På tal om bilder så kan jag ju faktiskt avslöja vad pappa fick för present nu utan att riskera att förstöra allting... Ni vet väl att jag har sagt att jag är en stjärna på att komma på presenter? och med en far som alltid tyckt om att fota och som har i stort sett en hel bokhylla full med diabildsboxar finns väl ingen lämpligare present än en diabilds scanner!
Jag är så sjukt nöjd över min påhittighet och inte blir det sämre av att jag kommer kunna få ta del av alla bilder från när jag och mina syskon var små!
Vet att vi har kollat på dom med projektor nån gång men kommer inte ihåg vad det finns för bilder, så jag är jättenyfiken på att få se och kanske det dyker upp nån bild på en väligt liten Elis även här =)

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH, det vore väldigt trevligt. Jag slår mig i backen på att du var supersöt redan som liten!

2009-01-18 @ 10:22:18
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Haha! jag gick ut stenhårt vad det gäller skönhet och var ett mycket vackert barn.. hrm... enda nackdelen med att börja på topp är ju att man får acceptera att man bara dalar sen :)

2009-01-18 @ 10:50:57
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0