Orkar inte :)

Under dagen har jag tänkt på massor med saker som jag skulle skriva om och jag har kommit att tänka på bilder som jag skulle visa här på bloggen, men jag orkar helt ekelt inte nu... :(
Jag är så trött... igår bäddade jag ner mig före 22 och med tanke på hur mycket det svider i mina ögon nu så borde jag nog gjort det idag med :O

Hur som helst... nu blir det sovning i några timmar och så ska jag försöka ta mig upp i tid imorgon, jag har massor att göra... har fått i uppdrag att hjälpa mamma med en grej men har inte ens börjat med det och det ska vara klart imorgon!, måste göra iordning pappas paket och kort, behöver laga mat, uträtta ett par ärenden, ta emot Cecil när hon kommer och hämtar lite saker samt göra mig själv iordning för festligheterna som väntar under kvällen...

Tur att middagen blivit framflyttad en timme :S
God natt alla! Hoppas att ni haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0