om dom nya badrumsbilderna

Har ju glömt att skriva att mitt försök med att scanna in dom nya ritningarna på badrummet inte gick helt som jag tänkt mig... tänkte inte på att bilderna skulle bli svartvita när dom scannades (Eller går det att ändra på scannern så att dom det blir i färg?) plus att dom även blev skuggiga och därmed väldigt mörka.

Istället ska jag prova att ta kort på bilderna och om det fungerar så kommer det förhoppningsvis nya bilder snart!
På torsdag kommer för övrigt snickaren igen och då har han med det förslaget som vi pratade om när han var här sist.. ska bli spännande att se hur han tänkt och fått ihop det, eftersom vi inte kunde göra så när vi tittade på det i butiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0