Njuter...

...av enbart tanken på att jag är ledig imorgon!
Jag har tänkt hinna med en massa saker, mysfrukost med bloggar, städning, 'våra bästa år', packning, promenad och lite matlagning till att börja med :)

En av mina guldklimpar ringde för en stund sedan och nu är det bestämt att jag återvänder till staden en dag tidigare än planerat! Hoppas att jag inte får allt för svårt att slita mig bara, jag blir ju så glad av dom =)
Nu ska jag dock packa ihop alla mina saker som jag märkligt nog alltid lyckas sprida omkring mig här vid datorn och istället gå upp och förbereda för natten.. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha, ja nu när jag tänker tillbaka så fattar jag inte att jag orkade göra sånt på;) Nästa gång blir det smulpaj..

2009-01-27 @ 23:14:22
URL: http://aouris.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, jag har utmanat dig! Kram Jenny

2009-01-28 @ 10:40:40
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0