Lång dag

Återigen en lång arbetsdag... tyvärr hade jag tagit fel på tiden i morse och var en halvtimme för tidig på första stället, inte alls kul eftersom jag var så grymt trött när jag var tvungen att gå upp... en extra halvtimmes sömn hade verkligen inte gjort ont!

Fick iaf en hel del frågor besvarade på morgonen, men jag har nog börjat undra vad sjutton jag har gett mig in i! Det är läskigt att göra avsteg från den invanda vardagen men i mitt fall är det mer än nödvädningt!
Åkte sen vidare till sektionen och satt där och ordnade med lite papper innan jag började jobba på riktigt kl 12 och efter det har tiden sprungit ifrån mig!
Slutade vid 16 och passade på att handla lite då så att allt finns hemma till maten som ska göras dom närmsta dagarna... ingen  riktigt veckohandling men inte långt ifrån! Jag kanske lär mig någon gång jag också =)

Nu är det däremot dags att börja med kvällsmaten och tur är väl det för jag håller på att somna, ikväll blir det hemmagjord pizza och sen var det egentiligen tänkt att jag skulle börja på och förhoppningsvis göra klart ett arbete men den tanken får jag nog flytta över till morgondagen och istället städa undan lite inför imorgon när badrumsritningen ska ses över irl och sen blir det en tidig kväll för min del!

Kommentarer
Postat av: sarah

Jodå , det växer fritt :) kramis

2009-01-20 @ 18:47:21
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0