Jerka ska chocka mig :)

Badrums Jerka har varit här, det tog ungefär 29 minuter att se över badrummet och så var han borta igen!
Jag hann dock fråga tusen frågor (den som vill kan ju själv räkna ut hur snabbt jag pratade) och fick även flera tillfällen att stila med mina skills vad det gäller byggbranschen =)

En av dom få saker han hann med att säga var iaf att priset på offerten skulle vara chockerande lågt... hmm... jag vet inte vad det betyder... förväntar han sig resten av summan i form av en prydligt ihopprullad sedelbunt som överlämnas genom ett stadigt handslag när han går? tänker han bygga ett fuskbadrum åt mig?  gör han halva jobbet och tror att jag (med alla mina skills) ska utföra resten själv? eller kan det vara så oskyldigt att det betyder nått så enkelt som att det inte är något miljonprojekt som jag vill ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0