Hemma

Nu har jag ringt till vårdcentralen och hoppas därmed att alla är nöjd och glada :)
Svaret jag fick var att ingen ville klämma på min mage (märkligt) och att jag hade rätt i att revbenen inte var av. Frågan om hurvida jag skulle jobba eller inte var däremot lite klurigare att få ett svar på och det lilla jag fick veta var ungefär som följer:
"Det är troligen inte farligt att du jobbar om du inte forcerar muskeln när du känner smärta. Samtidigt bör man tänka på att smärta är kroppens sätt att visa att den behöver vila för att läka."
Det känns inte som att jag blev jätteklok av det svaret, men jag har bestämt mig för att vara hemma idag och imorgon så får jag se hur det känns efter det...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad har hänt???

2009-01-02 @ 17:02:01
URL: http://blabarskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0