God morgon!

Igår nar jag lagt mig fick jag en obehaglig känsla av att jag inte riktigt hade kontroll över vad som hade hänt under dagen, allt hände på en gång och jag hann inte med att få några uppgifter bekräftade, så jag bestämde mig för att föröka sova och sen ringa och kontrollera uppgifterna direkt nu på morgonen och tur var väl det för jag tiderna jag hade fått var förväxlade så om jag inte kollat hade jag stövlat in på mötet en 1 timme och 45 minuter för sent!
Det var egentligen inte så jättebra eftersom min planering för dagen sprack och jag kommer inte hinna inte förereda mig samt laga mat som jag hade tänkt... men jag kommer vara där i tid iaf!! Haha!

Skönt att denna morgon började med att nånting ordnade  till sig (även fast jag egentligen inte visst att det var nått fel) till skillnad från starten igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0